Christina og Anna er to specialister med hver sin erfaring. Hvor Christina har mere end 9 års erfaring at trække på og derfor favner bredt indenfor brandudvikling, strategi og databrug- og optimering, så har Anna til gengæld stor erfaring på andre områder for. Helt kort kan det forklares ved, at Anna er oplagt til at gennemgå og sikre, du har en stærk brandbase, mens Christina er den rette rådgiver, hvis dit brand skal videreudvikles eller optimeres, og rådgivningen derfor skal være mere kompleks og udfordrende.
Når du køber en 1:1 Sparring, så bliver du bedt om at udfylde et spørgeskema forud for din samtale. Her hjælper vi dig med at kvalificere, om du har booket sparringen hos den rette specialist.
Sparringen kan både være relevant for influenter, der har 500 følgere og 100.000 følgere.
På den ene side kan de mindre influenter få en kæmpe hjælp og rådgivning for at komme godt igang, mens de større influenter kan få bygget oven på samt gennemgået større og mindre optimeringsområder brandmæssigt.
Du kan sagtens booke en sparring hos begge specialister, du skal bare selv være skarp på at differentiere, hvad du vil have ud af dem hver især. Så du ikke spilder dine penge. Vores anbefaling er, du i så fald starter med Anna og får styr på dit fundament, og når du har arbejdet på dét i en periode, så er det oplagt at få en dybere analyse af Christina.
Det er dog fuldt ud fyldestgørende blot at booke én sparring. Men det er en service, du kan booke igen og igen, hvis du har brug for nogle eksterne øjne på dit brand. Der sker meget i branchen, og derfor er vores service om 1:1 Sparring en oplagt mulighed at have ved hånden løbende, når du rykker dig i din egen udvikling.
Det er desværre ikke muligt at få begge specialister til at deltage uden, du køber to 1:1 sparringer. Det er dog vores opfattelse, at det ville være spild af dine penge, da de hver især sagtens kan sparre fyldestgørende på deres ekspertområder alene.
Inden din 1:1 Sparring får du tilsendt et spørgeskema, som du skal udfylde. Det handler om dine forventninger, dine udfordringer og hvor, vi skal fokusere i sparringen. Vi bruger værktøjet til at vurdere, om du har booket en tid ved den rette specialist. Ellers kontakter vi dig.
Herfra vil vi sige – begge dele 😉 Det er klart, der er forskel på, hvilket udbytte du får af 15 timers kursusmateriale, øvelser, hjælpemateriale og et eksklusivt netværk og så 45 minutter med en specialist.
Men begge dele giver dog stor værdi.
Da kurset er et større køb, så kan det give god mening at booke en 1:1 samtale først. På den måde kan vi også hjælpe dig med at vurdere, hvor stor glæde og læring du ville få af kurset. I en 1:1 samtale er udgangspunktet også specifikt dig og dine problematikker, mens kurset er et vidensfundament, som vi vil anbefale ALLE at investere tid i, hvis de vil arbejde med influencer marketing i mange år endnu. Man kan sagtens starte op på kurset og så sideløbende supplere med 1:1 sparringer. På den måde har man hele tiden en ekspert ved hånden. Dét er da luksus 🤷🏼♀️
Dét kan man sagtens. Der er masser af værdi at hente i en 1:1 sparring
Det kan du tro. I kurset får du en masse værktøjer, du skal implementere. Du kan f.eks. bruge en 1:1 til efterfølgende at få et kig på, hvad du har gjort, og hvordan det fungerer set udefra. Krymmel på toppen i forhold til en gennemarbejdet brandstrategi.
Vi frigiver tider til 1:1 sparringer hver 14. dag. Kursusmedlemmer får 48 timer til at booke de ledige tider inden, de er tilgængelige for andre. Når du køber en sparring, så kan du se, hvilke ledige tider der er, og så er det bare med at booke en hurtigst muligt 😊