Tilfredshedsgaranti: Få alle dine penge retur inden for 7 dage, hvis du ikke er tilfreds. Læs mere

INFLUENCERSKOLEN

Vil du leve af din personlige Instagram-profil?

Influencerskolen lærer dig, hvordan du bliver en dygtigere influencer, bruger din tid rigtig og skaber en god indkomst
  • Online forløb til influenter i alle størrelser
  • Opnå dine mål hurtigere med hjælp fra mine 9 års erfaring
  • Lær af alle mine fejl og undgå selv at lave dem
  • Få sparring fra ligesindede i vores eksklusive netværk
Pris DKK 3.750 inkl. moms
Få eksperternes bedste råd og tricks 
Fri fleksibilitet til at tage kurset hvor og når som helst
Tilfreds eller pengene tilbage

Gør dine drømme til virkelighed

Influencerskolen er et online forløb til dig, der vil tage din rolle som influent til next level og få en bredere palette af viden og erfaring at trække på.

Influencerskolen er derfor til dig, som drømmer om, at...

Have fleksibilitet i din hverdag
Arbejde hvor og når du vil
Leve af din passion
Arbejde med brands, som du altid selv har set op til
Skabe de nyeste tendenser
Tjene penge på at være influencer
Sparre med andre ligesindede
Få mere selvtillid i rollen som influencer

Dét siger vores kursister

Sådan opnår vi sammen dine mål

Bliv en del af mit online forløb, hvor jeg lærer dig alle mine erfaringer fra bureau, agentur og influencerperspektivet efter 9 år i branchen. 

Du kommer til at lære en masse om nedenstående og selvfølgelig også meget, meget mere.
Niche og subniche
Brands og bureauer kvalificerer influenter ud fra niche og subnicher,
og derfor er det vigtigt, at det skinner klart igennem på din profil så du øger chancen at lande spændende kampagner. En klar niche og subnicher gør det også nemmere for dig selv at udvikle content.
Motivation og målsætning
Min erfaring siger, at motivation og
klare mål hænger uløseligt sammen. Derfor arbejder vi også med visionboards, der skaber retning for
dine ambitioner og holder dig ved ilden, så du sikrer de bedste forudsætninger for at nå dine mål og drømme.
Prissætning
Du lærer vidt og bredt om prissætning, herunder hvilke aflønningsmuligheder der eksisterer, hvad du skal koste, og hvordan du forhandler den bedste aftale, så du sikrer dig selv det maksimale udbytte af dit arbejde
som influencer.
Troværdighed
Som influencer bygger hele din eksistensberettigelse på troværdighed. Det er derfor altafgørende, at du ikke går på kompromis med den. Jeg lærer dig derfor meget mere om, hvordan brands kvalificerer din troværdighed og hvordan du værner om den.
Indhold
Hvordan du laver engagerende og troværdigt indhold, der både er æstetisk flot og kommunikerer effektivt samt hvordan du kan arbejde strategisk med min tragtformmetode, som sikrer din troværdighed. Lær også hvordan du tilgodeser algoritmen i dit indhold, så du får det længst muligt ud.
Selvtillid
Hvordan du lærer at tro på dig selv og din værdi i rollen som influncer, så du undgår at føle dig fastlåst af din egen usikkerhed og samtidig står bedre stillet overfor potentielle samarbejdspartnere i en salgsproces.

Bliv en del af mit eksklusive netværk

Her kan du spare med ligesindende, så du undgå at blive fastlåst i udfordringer, tvivler og usikkerheder og når dine mål hurtigere.
Når du køber kurset, får du automatisk adgang til mit eksklusive netværk på Facebook. Det er nemlig min erfaring, at mange influenter mangler sparring omkring både stort og småt, og det gælder uanset følgerantal. Jeg kan skabe skabe et forløb, der udvider din værktøjskasse markant, men noget sparring er nødt til at være individuel, hvor netværket er en oplagt mulighed til at tale ind i ”her og nu” udfordringer.

Jeg har en ambition om at skabe Danmarks bedste influencernetværk, hvor der er plads til influenter i alle størrelser, og hvor vi kan spille hinanden bedre. Kom og vær med til god energi og vidensdeling!

Alle medlemmer får adgang til gruppen, hvor vi sammen kan sparre og støtte hinanden. Mange af jer vil stå med de samme udfordringer, og hvem elsker ikke at gøre brug af andres erfaringer eller få et kærligt hep.

Jeg afholder løbende LIVE Q&A, hvor du som medlem bestemmer agendaen. Nogle gange vil den bestå af dine personlige spørgsmål, andre gange vil jeg invitere dig som kursusdeltager med, hvor vi dykker ned i en konkret problematik. Det er dit community, og du er med til at bestemme fokuspunkterne.

Influencer marketing vækster med raketfart, hvorfor mit team og jeg løbende vil uploade ekstra materiale. Det kan både være måder at håndtere nogle givne nyheder, uddybende materiale til kurset, ekstra skabeloner eller nye videoer.

Jeg vil løbende invitere forskellige eksperter med ind i kurset, så vi sørger for, du fortsat er i bevægelse. Det kan eksempelvis handle om, hvordan man laver en god reels, nye regler om SKAT og lovgivning eller nogle kampagnecases, vi analyserer på med et brand.

Lær af ekspertens råd og fejl

Udover, at du kan lære af mine mange års erfaring i branchen, så har jeg også inviteret 7 vanvittigt dygtige gæster med i studiet til en god og lærende snak indenfor deres fagområder. Du kan møde:

Forstå Influencerskolen på 4 minutter

Priser

Influencerskolen
Inkl. moms.
KR 3.750
  • Kursusvideoer
  • Opgaver og hjælpematerialer
  • Eksklusivt netværk
Køb her
Profilanalyse
Inkl. moms.
KR 1.195
  • Objektiv analyse
  • Få strategisk retning
  • Konkrete handlingspunkter
Køb her

6 hurtige om Christina Dreyer

Strategisk baggrund
Mere end 9 års erfaring med datadrevet og strategisk influencer marketing. Jeg har arbejdet med alle typer og størrelser af influenter.
Bestyrelsesmedlem
Bestyrelsesmedlem i one-stop platformen Sheer, med sparring og rådgivning inden for forretningsudvikling og drift.
Foredragsholder
Keyspeaker på konferencen Influenced 2 år i træk og privat oplægsholder for skoler, virksomheder og bureauer.
Founder
Founder af konsulentforretningen Christina Dreyer og Sisu Social, der er et influencer agentur med 8 af landets dygtigeste macro- og mega influenter.
International erfaring
Min erfaring spænder bredt. Fra stor e-handelsvirksomhed i Tyskland til skønhedsbrand i hele verden. Videre til et internationalt designhus i Sverige og en førende sportskæde i Danmark.
Indsigtssøgende
På hobbyniveau følger jeg markedsudviklingen fra influencers perspektiv fra min hobbybeskæftigelse: @christinakilhofdreyer. Her tester jeg nye tendenser og får unikke indsigter i virksomhedernes metoder - men fra den anden side af bordet.

Hvad indeholder kurset?

Kurset er bygget op i 6 moduler. For du skal lære at kravle, før du kan gå.
01

Rammesætning af kurset


0 Skabeloner
0 Øvelser
02

Hvem er jeg, og hvorfor ved jeg noget om influencermarketing?


0 Skabeloner
1 Øvelser
03

Hør en influencers succeshistorie. Eksklusivt interview med Maria Vestergaard


0 Skabeloner
1 Øvelser
04

Lav et visionsboard og realiser dine drømme


0 Skabeloner
1 Øvelser
01

Eksklusivt interview med Jacob Holst Mouritsen


1 Skabeloner
1 Øvelser
02

Sådan definerer du en influencer


0 Skabeloner
1 Øvelser
03

Forstå de 4 måder at opdele en influencer på efter følgerskare


0 Skabeloner
0 Øvelser
04

Lær at inddele influenter i kategorier og hvorfor, det er vigtigt for dig som influent


0 Skabeloner
0 Øvelser
05

Hør om de største medier i influencer marketing-branchen og vælg dit fokus


0 Skabeloner
0 Øvelser
06

Kend de forskellige virksomheder i branchen, og hvordan de er relevante for dig


1 Skabeloner
0 Øvelser
07

Bliv attraktiv overfor bureauerne. Eksklusivt interview med Josephine Staunsbjerg


0 Skabeloner
0 Øvelser
08

Sådan er en virksomheds kampagneproces og disse 3 punkter er vigtigst for dig


0 Skabeloner
0 Øvelser
01

Lær om de 3 primære KPIer i influencer marketing og kvalificer egne styrker


0 Skabeloner
0 Øvelser
02

Definer din egen niche og subniche


1 Skabeloner
1 Øvelser
03

Bliv klogere på de 4 parametrer virksomhederne vurderer din troværdighed ud fra


0 Skabeloner
1 Øvelser
04

Forstå forskellen og formålet med kvalitativ og kvantitativ databrug


1 Skabeloner
1 Øvelser
01

3 grunde til at forbrugeren følger en influencer. Brug dem strategisk


0 Skabeloner
1 Øvelser
02

Arbejd strategisk med AIDA-modellen når du anbefaler mængde og type af content


1 Skabeloner
1 Øvelser
03

Lær, hvordan du arbejder med min tragtform-metode rent kommunikativt


0 Skabeloner
1 Øvelser
04

Bliv klogere på din æstetiske base. Eksklusivt interview med Frederik Haun


1 Skabeloner
1 Øvelser
05

Introduktion til SWOT-analysen og din egen selvindsigt i styrker og svagheder


1 Skabeloner
1 Øvelser
06

Byg dit brand langsigtet og skab en handlingsplan


1 Skabeloner
1 Øvelser
01

Opret et CVR-nummer - trin for trin guide


1 Skabeloner
1 Øvelser
02

Eksklusivt interview med Søren Elkjær Hansen om SKAT


1 Skabeloner
0 Øvelser
03

Forstå lovgivningen i industrien. Eksklusivt interview med advokat Karsten Holt


0 Skabeloner
0 Øvelser
04

Brug salgspsykologi i din salgsproces. Eksklusivt interview med Kasper Knudsen


1 Skabeloner
1 Øvelser
05

Lær hvordan du former det bedste salgsmateriale


1 Skabeloner
1 Øvelser
06

Hør om prissætning og forstå din egen værdi


1 Skabeloner
1 Øvelser
01

Bliv klogere på hvordan du forbereder dig på at tage kontakt til en samarbejdspartner


1 Skabeloner
1 Øvelser
02

Hvad indeholder den gode -reach out besked-?


0 Skabeloner
1 Øvelser
03

De mest stillede spørgsmål. Hør hvad du bliver spurgt om og hvordan du svarer


1 Skabeloner
1 Øvelser
04

Lær mine forhandlingsargumenter efter 8 års erfaring i branchen og få de bedste aftaler


1 Skabeloner
0 Øvelser
05

Bliv klogere på kontrakt, contentplan og briefing


1 Skabeloner
0 Øvelser
06

Sådan planlægger du din kampagneproces med hjælp fra et gratis håndteringsværktøj


1 Skabeloner
1 Øvelser
07

Stil dig selv bedre. Lær hvordan du gensælger og afrapporterer


1 Skabeloner
1 Øvelser

Hvad koster det?

Forløbet koster kun DKK 3.750 inkl. moms.
Hvis du allerede har et CVR-nummer, så kan du fratrække momsen på 20%

Prisen er inkl. 35 videoer herunder 8 interviews, 9 skabeloner, 18 øvelser og adgang til det eksklusive netværk med LIVE Q&A, ekstra materiale og løbende personlig sparring.

Du har adgang til kurset 24/7.

Er du i tvivl?

Modtag min gratis demo og hør lidt mere om forløbet. Helt uforpligtende.

Kurset er en investering i din fremtid og i din rolle som influencer, men derfor kan det godt være en stor beslutning. Jeg har dog mindsket din risiko ved at tilbyde gratis fortrydelse i op til 7 dage efter dit køb.

Husk, du også kan kontakte mig på mail eller instagram og få afklaret alle dine spørgsmål.

Ofte stillede spørgsmål

Kurset koster 3.750 DKK inkl. moms. Så hvis du har et CVR-nummer, så kan du få fradrag og trække 20% af prisen.

Kurset kan både være relevant for influenter, der har 500 følgere og 100.000 følgere.

På den ene side kan de mindre influenter få et kæmpe fundament af viden til at komme godt igang, mens de større influenter kan slibe nogle kanter og få nogle unikke indsigter i måden, hvorpå branchen fungerer, hvornår og hvordan de bliver kvalificeret samt større og mindre optimeringsområder brandmæssigt.

Kort sagt, så er er der massere af udbytte at hente for både mindre såvel som større influenter.

Jeg kommer til at være markant til stede inde i vores community, hvor det er muligt at stille alverdens spørgsmål. Men på en måde hvor alle kan læse svarene.

Nogle gange vil jeg svare på de forskellige spørgsmål, andre gange vil nogle af de andre kursister have nogle erfaringer de deler ud af og alternativt vil mit team svare. Men svar det får du i hvert fald og oftest vil jeg give mit besyv med uanset om andre har svaret.

Vi passer i hvert fald godt på dig, og det er meget bevidst, at vi tilføjede et netværk. Indholdet i samtlige videoer er min anbefaling til noget viden, du skal have for at få succes som influencer, men der vil unægteligt være situationer, hvor du har brug for et personligt råd, og det vil jeg gerne være med til at give dig.

Videoerne tager samlet 11 timer, og derudover kommer der øvelser og implementering på din kanal oveni. Det er helt og aldeles op til dig, om du laver alt, og hvor grundig du er, men der er selvfølgelig en grund til, jeg har tilføjet lige præcis de videoer og øvelser.

Fordelen er, at du ALTID kan tage en pause og vende tilbage. Du stopper bare en video. Det er samtidig muligt at se, hvor langt du er kommet, når du vender retur. Også selvom det er flere dage efter. Ved nogle af de lange videoer eller tungere emner, der giver jeg oftest en heads up inden, den starter. Men kig altid på videoens længde inden, du går i gang, for det er min klare anbefaling, du færdiggør en video, når du har startet den.

Tanken bag opbygningen af kurset er, at du skal lære at kravle før, du kan gå. Derfor er det ikke muligt at hoppe rundt i videoerne, de skal tages i kronologisk rækkefølge. Men det er til gengæld muligt at spole i en video, og du kan faktisk også ’speede’ op, så jeg taler hurtigere. Det er oplagt, hvis det er et emne, der er mindre relevant for dig, men min erfaring er nu at det også har noget værdi at få bekræftet, at det man gør og ved er reelt nok.

Vi har valgt at være fleksible med betalingen af kurset så flere kan være med. Du kan derfor dele din betaling op uden at skulle betale renter. På den måde kan du komme i gang med kurset, men ikke have hele udgiften på én gang.

Du har adgang til alle videoerne og det eksklusive netværk så længe kurset eksisterer, og du har den samme e-mail. Så i teorien for evigt.

Der kommer til at være LIVE Q&A, når der er behov for det, og I brænder inde med nogle gode spørgsmål, når der sker store ændringer i branchen, når jeg har nogle spændende interviewpersoner, jeg synes, I kan lære noget af at høre på eller, når vi har nogle fede historier fra jer, vi bare må dykke ned i.

De vil altid blive uploadet til netværket, så hvis du ikke kan deltage live, så misser du ikke oplevelsen.

Nogle gange kan det være flere gange om ugen og andre gange kan der gå et par uger imellem.

Jeg har simpelthen SÅ mange ideer. Men det bliver en kombination af opslag, der er inspireret af jer, og så vidensdeling fra mig og mit team. 

For på den ene side skal vi nemlig vidensdele. I skal udnytte, at I er så mange, der er ’out der´ og står i nogle sammenlignelige situationer, som andre kan lære noget af, hvor jeg krydder det med noget mere strategisk og: ”Hvordan skal du så selv handle på det”.

Derudover vil der være en masse ekstra indhold fra mig, jeg vil tage nogle interviewpersoner med, jeg vil interviewe nogle af jer, give jer nogle gode argumenter hvis der sker større brancheændringer, vi skal lave tendenser, sociale medier, nye medier, tale med mere etablerede influenter, fokusere mere på contentproduktioner, pakketeringer af jeres ydelser og alverdens andre ting.

Min ambition er at lave Danmarks største og bedste influencer netværk, hvor vi på sigt kan mødes i virkeligheden og have det for fedt. I spørgeundersøgelsen – som jeg lavede forud for udviklingen af kurset – der fortalte rigtig mange af jer nemlig, at I savnede at møde nogle, der delte interessen i at være influencer. Og hvis I er med på den og vil investere tiden i vores netværk, så er der ingen grænser for, hvad jeg kan finde på af fede tiltag.

Nej det må du ikke. Vi har lagt enormt mange timer og ressourcer i kurset, og det er helt bevidst, at det ligger i en prisklasse, hvor de fleste kan være med. I hvert fald hvis de prioriterer det. Der er nemlig stor forskel på, hvilket udviklingsstadie man er i, og det har været vigtigt for mig, at selv mindre influenter kan være med på prisniveauet.  

Din adgang er derfor personlig, og du må ikke dele den med andre. Du bliver faktisk bortvist fra kurset, hvis det er tilfældet.

Men det vil gøre mig rigtig glad og enormt stolt, hvis du vil fortælle folk om kurset, hvis du føler, du lærer noget af det.

Kurset er udviklet til influenter, der har en personlig kanal og oftest bevæger sig indenfor ’livsstilkategorien’. Det er altså influenter, der samarbejder med virksomheder, der sælger B2C (Fra business til consumer) og oftest taler om hverdagssituationer, hobbyer, sport, rejser eller lignende, som de fleste af os kan identificere os med i vores privatliv.

Når det er sagt, så er der stadig masser af ting, man kan lade sig inspirere af. Jeg taler eksempelvis om, hvordan du skal arbejde med niche og subniche, hvordan du arbejder med æstetik, bygger et opslag op kommunikativt, hvordan du tilgår en salgsproces og lignende. Og der er masser af værdi at hente der for også mindre virksomheder, der bruger Instagram som en salgskanal.

Men kurset er ikke udviklet konkret til den lille blomsterhandel, frisøren eller keramikbutikken.

Har du flere spørgsmål?

Send mig en besked

Hvis det skal gå hurtigt, så skriv til mig på Instagram.

Send en e-mail

Er dit spørgsmål længere og kan du ikke finde svaret på min hjemmeside? Så send mig en e-mail og jeg vil svare hurtigst muligt.

christina@christinadreyer.dk

Se vores andre services

ONLINE

1:1 sparring

Få personlig online sparring, der skræddersys til dit ståsted og udfordringer. Vores to specialister rådgiver dig ud fra deres mangeårige ekspertviden, så du kan udvide dit kompetenceniveau som influencer.

ONLINE

Profilanalyse

Med en profilanalyse får du en dybdegående indsigt i indhold, din adfærd og din data - med strategiske øjne. Vores specialister fortæller, hvad de ser, hvad de tænker, hvor du skal fokusere, og hvordan du skal optimere.

Hvad lærer du i forløbet?

Influencerskolen er udviklet på baggrund af en spørgeundersøgelse om forskellige influencers udfordringer og behov. Mere end 200 besvarelser danner fundamentet for kursets læringspunkter og opbygning. Du lærer:
Brandopbygning
Hvordan du skaber et stærkere brand som influencer og definerer din egen niche og subniche.
Selvtillid
Hvordan du lærer at tro på dig selv og din værdi i rollen som influencer.
Prissætning
Hvilke aflønningsmuligheder der eksisterer, hvad du skal koste, og hvordan du forhandler den bedste aftale.
Formalia
Hvordan du tager din influencerrejse til næste step og opretter et CVR-nummer samt får et grundigt overblik over lovgivning og SKAT.
Salgsoptimering
Hvordan du fra håndterer din salgsproces med potentielle samarbejdspartnere fra A til Z.
Markedsføring
Hvilke fagbegreber du skal kende  og hvordan markedsføringsformen fungerer samt er på vej hen.
Indhold
Hvordan du laver engagerende og troværdigt indhold, der både er æstetisk flot og kommunikerer effektivt samt hvordan du kan arbejde strategisk med min tragtformmetode.
Algoritmen
Hvorfor det er vigtigt at tænke på algoritmen og hvordan du tilgodeser den.
Kontakt
Christina Dreyer I/S
Tinghusgade 43
5700 Svendborg
CVR: 38206702

christina@christinadreyer.dk
Er du en del af forløbet?
Hvis du allerede er en del af influencerskolen, kan du logge ind og få adgang til undervisning og alt vores materiale.
Følg os på Instagram